Tapahtumat ja toiminta

Tiistaisin klo 11 tuolijooga Toholammin kirjaston alakerrassa

Torstaisin klo 17 vesijuoksu Härkänevalla Lylyn Pisaran uima-altaassa

Joka toinen viikko

Parillisen viikon tiistaina klo 14 Kuntoilupiiri Kunnaksen liikuntatiloissa (ent. Kitinkannus)

Parillisen viikon perjantaina klo 11 Kulttuurikerho Toholammin kirjaston alakerrassa.

Ryhmiin ilmoittaudutaan tulemalla paikalle ja esittäytymällä ryhmän ohjaajalle.

Vesiliikuntaryhmien kausimaksu on 25 €, jolla saa osallistua molempiin ryhmiin.

Tuolijoogan ja kuntoilupiirin kausimaksu on 15 €. Useimpien ryhmien toteuttamiseen saamme Opintokeskus Siviksen tukea.

Kultturikerho on maksuton.

Kannuksen Vertaisrinki on tauolla ohjaajan sairastumisen vuoksi

Muuta toimintaa

AJANKOHTAISTA:

Jäsenilta 2.5. Toholammin kunnantalon kulttuurisalissa
Tervetuloa Keski-Pohjanmaan Reumayhdistyksen jäseniltaan torstaina 2.5.2024 Toholammin kunnantalon kulttuurisaliin (Lampintie 5). Aloitamme kahvittelulla klo 17.30 alkaen, jonka jälkeen Toholammin apteekin proviisori Minna Pinola pitää alustuksen aiheesta reumalääkkeet.

Samalla toivotamme yhdistyksemme uudet jäsenet tervetulleiksi joukkoomme sekä tutustumme heihin. Tervetuloa!

Fibromyalgiaryhmä

Fibromyalgiapolku on sivusto tiedonhankinnan ja pysyvien, terveyttä ja hyvinvointia edistävien muutosten tueksi. Voit hyödyntää sivuston harjoituksia silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Yhdistyksen oma vertaistoiminnallinen fibromyalgiaryhmä aloitti kokoontumisensa Keski-Pohjanmaan keskussairaalan tiloissa tammikuussa, toinen tilaisuus oli 21.2. klo 15 samassa rakennuksessa. Tämän ryhmän toiminta on tarkoitus levittää koko Keski-Pohjanmaata koskevaksi. Ryhmän seuraava kokoontuminen on ke 17.4. klo 15 Keski-Pohjanmaan keskussairaalan Lääketieteellisessä kirjastossa. Ravitsemusasiantuntija Minna Nykänen luennoi silloin fibromyalgikon ravitsemuksesta.

Allasjumpan vetäjää huhuilemme

Yhdistykseltämme toivotaan allasjumppaa työikäisille. Järjestäisimme Kannukseen allasjumppa-ryhmän heti, kunhan löytäisimme iltaryhmälle vetäjän. KitinVaparin liikuntapalvelupäällikkö on halukas järjestämään koulutusta, jos vain halukas henkilö tai henkilöt löytyvät.

Pyydämme ottamaan yhteyttä puheenjohtajaan tai liikuntavastaavaan.

Seuraa Lestijoki-lehden, Keskipohjanmaan, Kokkola-lehden ja Perhonjokilaakson ilmoituksia!