Tietoa meistä

Syksyllä 1988 perustetulla yhdistyksellämme on jäseniä Lestijokilaakson ja Perhojokilaakson alueilla. Toimintamme keskittyy tällä hetkellä Kannukseen ja Toholammille, mutta odotamme toiveita perhonjokilaaksolaisilta jäseniltä, millaiseen toimintaan he tulisivat mukaan.

Tarjoamme jäsenillemme liikunnan mahdollisuuksia allasjumpan, vesijuoksun, hiihdon, sauvakävelyn ja tuolijoogan muodossa. Syksyn suunnitelmissa on myös liikuntaryhmän aloittaminen fysioterapeutin johdolla. Vertaistoimintaamme kuuluu kaksi päiväryhmää sekä vertaistukijan puhelinkeskustelut joka toinen perjantai.

Ohjelmassamme on vuosittain muutamia luentotilaisuuksia ja jäsentapaamisia mahdollisesti tuote-esittelyineen, hiihtoretki jne. Kesäisin teemme päiväretken lähiseudulle ja ehkä pääsemme kesäteatteriinkin. Vuoden 2022 kohokohdaksi muodostunee alueellinen tapahtuma Kalajoen Hiekkasärkillä 16.-18.9.2022.

Yhdistyksen toimintaan voi osallistua liittymällä yhdistyksen jäseneksi, tulemalla mukaan Pieni ele -keräyksen lipasvartijaksi, tukemalla vapaaehtoistyötä lahjoituksella tai tekemällä vapaaehtoistyötä esimerkiksi yhdistyksemme varatoiminnantarkastajana, tuolijumpan vetäjänä, askartelukerhon vetäjänä, tilaisuuksien kahviemäntänä tai hallituksen jäsenenä.