Tietoa meistä

Syksyllä 1988 perustetulla yhdistyksellämme on jäseniä Lestijokilaakson ja Perhojokilaakson alueilla. Toimintamme keskittyy tällä hetkellä Kannukseen ja Toholammille. Keväällä 2023 toivomme vertaisryhmän aloittavan kokoontumiset Kaustisella.

Tarjoamme jäsenillemme liikunnan mahdollisuuksia allasjumpan, vesijuoksun, hiihdon, sauvakävelyn ja tuolijoogan muodossa. Fysioterapeutin ohjaama kuntoilupiiri jatkaa harjoituksia vuorotellen kuntosalissa ja liikuntasalissa. Vertaistoimintaamme kuuluu kaksi päiväryhmää sekä vertaistukijan puhelinkeskustelut.

Ohjelmassamme on vuosittain muutamia luentotilaisuuksia ja jäsentapaamisia mahdollisesti tuote-esittelyineen, hiihtoretki jne. Kesälle 2023 olemme suunnitelleet retkeä/vierailua Pohjois-Pohjanmaalle, mahdollisesti Haapavedelle.

Yhdistyksen toimintaan voi osallistua liittymällä yhdistyksen jäseneksi, tulemalla mukaan Pieni ele -keräyksen lipasvartijaksi, tukemalla vapaaehtoistyötä lahjoituksella tai tekemällä vapaaehtoistyötä esimerkiksi yhdistyksemme tuolijumpan vetäjänä, askartelukerhon vetäjänä, tilaisuuksien kahviemäntänä tai hallituksen jäsenenä.